Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Amikor megdicsérnek

2018. október 19. - MaciTündér

Az elmúlt időszakban nagyon sokan megdicsérnek, hogy milyen jól nézek ki, majd gyorsan hozzáteszik, hogy nem is kéne már többet fogyni, mert így is jól nézek ki.

Ez így van, baromi jól érzem magam a bőrömben és tényleg jól is nézek ki. Viszont én nem ezért álltam neki az életmódváltásnak, tudvalevő, hogy egy scleroderma nevű autoimmun betegséggel élek együtt, viszont senki sem mondta, hogy bele kell süllyedni a szenvedésbe. Én még szeretnék gyermeket szülni és nem csak szülni, hanem fel is nevelni, vele lenni élete fontos pillanataiban (nyálasan hangzik, ugye? pedig komolyan gondolom) ehhez viszont az kell, hogy a körülményekhez képest egészséges legyek, így 2017. december 26-án a kattanással a fejemben, hogy én márpedig megcsinálom elindultam az úton.

Számokban ez azt jelenti, hogy fogytam 26 kg-t és az összes laboreredményem jó, a többi vizsgálati eredményem szintén.

Gyakorlatilag elmondható, hogy igen, szedem a gyógyszereimet, bár abból is egyre kevesebbet és szúrom a heti 1 biológiai terápiát, de az egészséges életmódommal és ezekkel együtt egészségessé varázsoltam magam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr6814309977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása