Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

A bűvös első 8 kg

2018. március 18. - MaciTündér

Igen, a cím pontosan azt jelenti amit, múlt héten szerdán a mérleg 8 kg-val kevesebbet mutatott, mint mikor elindultam az életmódváltáson. Sok mindent nyertem ezzel a dologgal, elsősorban jobb közérzetet, merem remélni hogy jobb egészséget. Az már csak hab a tortán, hogy ezek mellett a ruháim egy részéből kezdek kifogyni, másokba pedig belefogyni. Hihetetlen jó érzés.

A héten hétfőn spinning után pihenő napot tartottam, kedden elmentem gyorsgyalogolni a szokásos körömre, 4.99 km/h átlaggal oldottam meg a dolgot, szerdán jóga, csütörtökön újabb gyorsgyaloglós kör, 5.33 km/h átlaggal és pénteken pár száz méterrel hosszabban mentem, akkor 5.39 km/h-s átlaggal, nem mondom, hogy a végére nem fájt mindenem, de nagyon jól esett. Talán holnap megjön az új "sport fülhallgatóm" és akkor sztereoban tudom hallgatni a zenéimet :D Finomakat eszem, iszom is, fincsi protein kávét, fehérjét vagy bcaa.t azon kívül vizet vagy az irodában teát.

Az első 8 kg nagy mérföldkő volt számomra, egyszerűen nem tudom elhinni, hogy összejött, hogy megvan, ha ezt elértem, akkor a maradék nagyon sok, 30 kgtól is meg fogok tudni szabadulni egyszer, nem sietek, majd szépen lassan eljön annak is az ideje :) 

Remélem a kedvenc nyári szoknyámba könnyű szerrel bele fogok férni idén nyárra :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr3713750222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása