Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Néha kénytelen vagyok lassítani

2018. november 21. - MaciTündér

Aki ismer, tudja, hogy imádok pörögni. Csinálni mindent IS. 
Dolgozni, edzeni, háztartást intézni, és természetesen igyekszem jó társ is lenni.

Aztán vannak olyan helyzetek, amikor lassítani kell. Ez most pont olyan. Szeretem, ha mindennel kész vagyok, ha mindent meg tudok csinálni, ha tudok teljesíteni. Most ez nincs így, mind lelkileg mind fizikailag el vagyok fáradva, ilyenkor nem tudok teljesíteni. Így szégyen, nem szégyen, de kicsit lejjebb adtam az elvárásaimat magamaml szemben. A héten lemondtam a spinning edzéseket, mert nem tudnék utána mozogni, kell a pihenés fizikailag is. Lelkileg is, erre még nincs jó praktikám. Valószínűleg be fogok kuckózni és olvasni.

A lényeg az, hogy most lassítok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr9614385134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása