Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Eltelt két hét

2018. január 09. - MaciTündér

Bizony bizony eltelt két hét, és azt kell mondanom, hogy jól vagyok :) kicsit nehezen megy a kaja beosztása, de azért jól vagyok.

Hogy mi is történt pontosan: a hétvégén a párom szüleinél ebédeltünk, megmentve engem a főzéstől, esténként egy barátunk által sütött karajszeletet ettük szendvicsnek. Hétfőn újra munka, teljes lendület :) zöldbabfőzelék volt az ebédem némi virslivel, hát persze hogy nem volt elég a kalória tartalma, de nem gond :) 

 

Este elmentem az első vízi torna órámra, ahol rajtam kívül mindenki legalább 40 felett, de inkább 50 fölött volt. Az edző nagyon aranyos és kedves volt, őszintén élveztem az órát, csak nagyon elfáradtam tőle, gyorsan leverettem magam, siettem a buszra, hogy Macinak ne kelljen értem jönnie. Hazaértem, csináltam vacsorát, Maci megette az utolsó két karajszeletet és pároltam magamnak egy jó adag gombát, sárgarépát, sütöttem virslit és ettem hozzá egy kis sajtot. Sorozatot néztünk s jól be is aludtam, kivette a víz az energiámat noh :) 

 

Ma, azaz kedden kicsit késve indultam, de indultam :) és reggelire zabpelyhet ettem joghurttal, erdei gyümivel, tízóraira zabkása volt fehérjével, aszalt barackkal, ebédre a párom anyukájának mantovai sertéstekercse volt basmati rizzsel párolt répával, uzsira szintén zabkása. 

 

Közben nekiálltam tanakodni, hogy mégis mi legyen a feltét holnap a zöldbabfőzelékhez, mert magában nekem nem elég... és találtam egy nagyon jó zabpelyhes fasírt receptet, amit átalakítottam a saját ízlésemre. Nagyon finom lett, raktam is mindkettőnk főzelékéhez 4-4 darabot :)

 

Vacsira teljeskiőrlésű szendvicske volt, és mellé egy adag fehérje. A mai mozgás az újévi pilates kihívás első 2 napja volt, hiszen tegnap elmaradt, és mellé 45 hasprés, megdolgoztatott minket Zsuzsi rendesen az biztos.

 

Most még picit dolgozom, aztán összepakolom magam holnapra :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr1013562751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása