Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Eltelt lassan 10 hónap

2018. október 13. - MaciTündér

Az a nagy helyzet, hogy rettenetesen sok minden történt az elmúlt időszakban.

Áprilisban jelentkeztem a Duciforradalom ELIT programjára, meglett a doktori szigorlatom, voltunk Balatonon tekerni májusban, eltelt a nyár, és most itt vagyunk.

Jelentem alássan eddig 26 kg-tól szabadultam meg. De nem is ez a lényeg: egészséges lettem. Igen szedem a rengeteg gyógyszert, már van amiből csökkentett hatóanyagot kapok, bököm magamnak a biológiai terápiát hetente... de! a laboreredményem, a diffúz tüdőkapacitásom mind mind normál tartományba került. Már nem kell pluszban leülnöm spinningen, egyre kisebb ruhákat hordok, és egyre egyre szuperebbül érzem magam.

Hogy is néz ki ez képekben?

Hát így : 

Egy éve párom családjával ünnepeltünk augusztusban, idén pedig esküvőn voltunk:

 ketten.jpgAzóta eltelt 2 hónap ezek a képek készültek.

szept15.jpg

okt12_1.jpg

43061499_871507296570940_5941873927285374976_n.jpg 

Szembetűnő ugye?

És mindez semmi ahhoz képest mennyire jól vagyok.

Hajrá Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr5414299597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása