Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Valaminek mindig közbe kell jönnie...

2018. március 26. - MaciTündér

A nagy helyzet az, hogy beteg vagyok, és nem, nem a sclerodermára gondolok, mert az állandó. Jelenleg tüszős mandulagyulladással küzdök, úgyhogy bármennyire úgy készültem, hogy bemegyek dolgozni és megtartom az órámat, képtelen voltam rá, mindenem fáj, gyenge vagyok és baromi gyorsan fáradok... 

 

Úgyhogy ma itthon dolgozás van, az órámat pedig a húsvéti szünet után pótlom.. hihetetlenül utálom ezt. Annyi dolgom lenne, és annyira szeretnék mindenen túl lenni, és úgy érzem, hogy pont ezért lettem most ennyire beteg.

Szerdán voltam laborban, mert kíváncsi voltam, hogy mi a helyzet, pont 1 hónapja adtam be az utolsó biológiai terápiát... Csütörtökön mentem az eredményért a doktornőhöz és gyötrelmesen rossz lett az eredmény. A süllyedésem 110 a CRP-m 29 a fehérvérsejtszámom 11 persze mindegyikhez tartozik mértékegység, de most lusta vagyok kikeresni, mindegyik határérték felett és a süllyedésem az egekben. A doktornő kérdezte, hogy nem fáj-e a torkom, hát mondom egy picit, de abszolút nem vészes, hát de az... tüszős mandulagyulladás, lóadag antibiotikum, pihenés.

Persze aki ismer, az tudja, hogy ezt én nagyon nehezen élem meg és ezért pénteken még be is mentem dolgozni, igaz csak konzultálni és órát tartani... de nem kellett volna, annyira szét voltam esve, hogy szombaton alig bírtam magammal, folyamatosan aludni akartam és én, az örökmozgó le is feküdtem aludni délután.. tegnap a szüleim voltak itt látogatóban, ma pedig szenvedek mint a kutya és próbálok hasznosan szenvedni... a lényeg az, hogy meg kell gyógyulni.

 

Legyen szép a napotok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr7813780830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása