Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Az első pár nap nehézségei

2018. január 03. - MaciTündér

Kiszámoltam a kalóriabázissal, hogy 1740 kcalt kéne ennem naponta, hogy jó legye, nem akarok kevesebbet enni. A mai mérleg 1604 kcal, ami magában szép lenne, de voltam jógán, így kevéske. Az étrendem arányaival is bajban vagyok, nem beszélve arról, hogy a holnapi napon ebédjének kalóriatartalma is hagy maga után némi kívánni valót, de küzdök és csinálom, előttem a cél, egészségesnek lenni, amennyire csak lehet és sokáig boldogítani és bosszantani az én drágámat.

A mai nap képekben: Össz kalóriafogyasztás: 

 

És a mai vacsi, hihetetlenül finom salátakeverék, sült csirkemell, trappista, natúr joghurt fűszeresen és fehérje turmix :) 

Remélem ügyesebb leszek ahogy haladnak a napok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr5613547841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása