Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Eltelt még egy hónap - meg van az első hat kg :)

2018. március 01. - MaciTündér

Nagyon régen írtam és szégyellem is magam,mert akartam, de egyszerűen annyira de annyira sűrű napjaim vannak, hogy az valami hihetetlen.

 

Mi minden történt:

  • elkezdődött a félév, ezzel párhuzamos a szokásos félév eleji megfázásom hatalmába kerített - jelentem nyertem, csak 3 napig szenvedtem
  • Elfogadták a cikkem - azóta meg is jelent, hatalmas dolog, lassan elindítom az eljárást :)
  • a hónap közepén 3 napot Bordauxban töltöttünk a Scleroderma Világkongresszuson
  • Az első hat kg-t sikerült leadnom.

 

Fantasztikusan érzem magam, annak ellenére, hogy hihetetlenül fáradt tudok lenni, de ezért teszek is rendesen, a bordaux-i út, a folyamatos jövök-megyek a spinning órára járás, és a tegnapi temetésre menetel.

Ha itthon vagyunk, akkor megyünk hetente 1x spinningre, ez ezen a héten majdhogynem tripla lesz :) majd kifejtem. Ezen kívül a jóga az fix, az órára szerdánként járok, otthon ha van kedvem időm és energiám (ritka hármas) akkor gyakorlom a dolgot. Ezenkívül, ha van időm és úgy megyünk haza, akkor felgyalogolok a TTKról az MIK-ra ami nem hosszú szakasz, viszont emelkedős, és tempós gyaloglással szoktam megoldani, alapvetően ezt az 1 km-t olyan 10-12 perc alatt teszem  meg szerintem egyáltalán nem rossz ;)

Így mindenféle "bűnözésekkel" értem ezalatt a konferenciát, a családi ebédeket december 26 óta kicsit kevesebb mint 2 hónap alatt leadtam 6 kg-t. A ruhák amik eddig feszültek elkezdtek lógni rajtam, ami szerintem tök jó, egyre jobban érzem magam.

 

Őszintén: nem esik nehezemre: néha megkívánom a kólát, de erre azóta ott a cherry coke-s bcaa a nutriversumtól ha nagyon nem bírok magammal, a kajákat imádom, amiket eszem.

A barátaink, ismerőseink tudják, imádok főzni, így ezzel maximum időben van gond, de ezt is kezdem jól megoldani :) 

Apropó főzés (tudom kicsit csapongok, de ezt muszáj) az én drága kedves párom, Maci hozott egy ötletet: paradicsomos csirke szárított vargányával. Ha van lehetőségetek próbáljátok ki, isteni, régen ettem ennyire finomat, lassan 1 órája ettem meg, de még mindig nem bírnak nyugalomra térni az ízlelő bimbóim. 

 

A lényeg a lényeg, úgy lehet viszonylag könnyen fogyni, hogy eltervezed, hogy mit eszel, mikor és mennyit, azz instám tele van a kajáimmal, néha a barátaim beszólnak, hogy mi van nem tudok enni isntás kép nélkül? De igen tudok, de ez egy lelki tuning, hogy kitehetem a nagyközönség elé, lehet nem likeolja senki, de én kitettem, ha netán a telómról lekerülnek a képek, akkor is ide fel tudok menni és kvázi kajanaplóként látom mit ettem, néha innen merítek ötletet, és nagyon sokat tanulok, látok jó recepteket az instán csajoktól @healthga , @_nikitchen_ , @numbava , @ducidivany és mostanában @chaosmittiwirdfitt  (és sokan mások :) )nagyon sokat ad nekem, és ezt köszönöm nekik. 

Meg is mutatom a mai kajapakkom a munkába, én így oldom meg, persze mióta életmódot váltottam azóta hátizsákkal mászkálok, de így jártam, ennyi legyen a kellemetlenség, nem zavar ;) (A képre kattintva megtaláljátok az instámat.) További szép napot Nektek :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr3513707764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása