Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Új év - új kezdet? - Blogindító poszt

2018. január 01. - MaciTündér

Sok mindennel kezdhetném ezt a blogot, mert sok dolog van, ami velem kapcsolatos.

Kezdjük azzal, hogy miért váltok életmódot, miért most, miért egyáltalán.

Rettentően elhízott vagyok, az én szememben mindenképpen. Nagyon régóta vártam a kattanást, hogy megtörténjen, és végre teljesen belelendüljek. 2017. december 26-án így keltem fel, azóta tart, kisebb kilengésekkel persze, de szeretnék belejönni és összesen 38 kg-tól megszabadulni. Sokáig mondogattam magamnak, hogy le kell fogyjak, de azon kívül, hogy elhatároztam magam nem történt semmi, most szeretném, ha történne valami, amiért tennem is kell.

Abban, hogy elhatároztam magam nagyon sokat segített A Duci Dívány blog és annak facebook közössége és a blog írója Kovács Klaudia. Mindent köszönök nekik, a sok segítséget amit eddig kaptam és amit ezután fogok. A célom eléréséhez a Kalóriabázis nevű oldalt használom, ahova lelkiismeretesen beírom, hogy mit és mennyit ettem, beállítottam egy célt, amivel szerintem bírni is fogok.

Sportolni kisebb nagyobb intenzitással  mindig szoktam. Ha minden megvan, akkor a heti mozgásom eddig így nézett ki: heti 50 perc spinning és heti 1.5 óra jóga szervezett óra keretében, és ha van lelkierőm, akkor a Kis Zsuzsi féle pilates gyakorlatokat nyúzom . Ehhez januártól egy vízi torna is betársul, nagyon remélem.

Nem titkolom, egy krónikus, autoimmun betegséggel élek együtt, a neve scleroderma, ezért a napi gyógyszer mennyiségem 15-20 szem között mozog időszaktól függően, persze mellékhatásokkal járnak. Ennek ellenére próbálom tudatosítani magamban, hogy nekem le KELL fogynom és meg is fogom TUDNI csinálni, mert szükségem van rá.

A párommal lassan 3.5 éve vagyunk együtt, majd szeretnénk közös gyermeket, így olyan fizikai állapotba kell kerülnöm, ahol az orvosok azt mondják, hogy be merhetem vállalni. 

Így a cél adott, a terv nagyjából megvan, én pedig igyekszem nagyon erős lenni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr7713538349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása