Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Eltelt egy hónap

2018. február 04. - MaciTündér

Nem sokat írtam, mert ezer felé jár az agyam, mint általában.

 

Viszont szépen lassan lecsorgott az első hónap, azt kell mondjam, hogy büszke lehetek magamra, néha voltak félreevések, de inkább rossz időben, mint hogy rossz tartalmat. Egyre jobban odafigyelek arra, hogy mit és mennyit eszem és egyre jobban be tudom tartani a dolgokat. 

Ennek eredménye -4kg 38 nap alatt, ma a 41. napnál tartok, tehát a mai nappal eltelik az első hat hetem. Nem vagyok 100%-ig elégedett, mivel nem volt minden úgy, ahogy szerettem volna, de azt hiszem, hogy azért nem volt rossz. Már elkészítettem a következő hétre a kajatervet, megfőztem az első adag kaját - isteni rakott zöldbab darált pulykából, elkészítettem a holnapi zöldturmixokat is.

 

Lassan kezdődik az oktatás, pontosan holnap 8.00-kor már állok az E/220-ban és 2 szem hallgatónak fogok órát tartani, hiába, kevesen vagyunk mostanában, de nem gond, én ugyanazzal a lendülettel tartom, ahogy szoktam.

 

Így a héten még korábban kelek mint eddig, fél 6ra van állítva az órám, hogy a 8 órás órák napján beérjek időben, fél nyolcra tervezem, így 7:13kor indul a busz az egyetemre, így addigra kész akarok lenni, így fél nyolcra legkésőbb bent vagyok, még akkor is, ha van egy kis dugó.

 

Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz az első hét.

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr6513633368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása