Mesi blogja az életmódváltásról

Mesi blogja az életmódváltásról

Nem szabad belesüllyedni az önsajnálatba

2018. november 08. - MaciTündér

Sosem felejtem el Dan Fürst professzor szavait az idei Scleroderma Világkongresszuson. A Professzor úr arról beszélt, hogy nem elég a sclerodermával élőknek beszedni a gyógyszert, hinni kell benne és tenni azért, hogy jól legyünk.

Sokszor mondom, én vagyok erre az élő példa. 

4 éve május másodikán kezdődött a kálváriám a sclerodermával, ez mit is jelent? Ínhüvelygyulladásom volt, nem akart múlni, gipszelték, jegeltem, gipszelték, nem használt, a végén már csak rögzítővel tudtam létezni. Aztán eljutottam a pécsi egyetemi háziorvosi szolgálat orvosához, dr. Radványi Ildikóhoz, neki szemetszúrt az, ami másnak nem, magas gyulladásos paraméterek, egy ellenörző laborvizsgálat után utalt is be a PTE KK Reumatológiai és Immunológiai Klinikájára, attól fogva, hogy bekerültem fél év alatt kiderült, hogy sclerodermával élek és elkezdtek kezelni annak rendje és módja szerint. Egy év sem telt bele és lehetőséget kaptam arra, hogy egy study keretén belül megkapjam a biológiai terápiát. Jobban is lettem, ugyan híztam, de jobban voltam, aztán jött a hideg, nagyon nagyon rossz volt, mozogni sem tudtam, minden bajom volt és ez nyáron sem lett sokkal jobb utána.

Aztán eljött az a bizonyos 2017. december 26.  aznap úgy keltem fel, hogy nem hagyhatom, hogy ez a nyavaja kifogjon rajtam, nem hagyhatom, hogy bármi keresztbehúzza a számításaimat. Ettől a naptól datálom az életmódváltásomat.

Egy csodás csoport tagja voltam már akkor is, és azóta is. Kovács Klaudia megalapította először a Duci Díványt, majd ez átalakult Duciforradalommá. A csoportot itt találod. Dia nekünk ingyen odaadta a tudását, azalapján kezdtem el a saját életmódomat, nagyon gyorsan kezdtem javulni. Nem fájt semmim! Nem is tudtam ez milyen érzés már. Aztán elkezdtem fogyni, április 10-én pedig jelentkeztem Dia ELIT életmódprogramjára és itt megtaláltam magam. 
Most mi is a helyzet velem. Minden egyes leletem a normál tartományban van, jól vagyok, az ízületeimen, az ujjaim kiserein nem látszik, hogy beteg lennék. Nem is vagyok. Szedem a gyógyszereket, bököm a biológiai terápiát, de ezen kívül nem vagyok beteg.

Hidegérzékenységem van ugyan, de max felöltözök nagyon. 

Mozogni is viszonylag sokat mozgok, heti 2-3 alkalommal spinningre, heti 1 alkalommal jógára járok.

 

Nem azt mondom, hogy mindenkinek spinningre kell járni, de valami minimálisat kell mozogni szerintem mindenkinek, akár csak sétálni, én is azzal kezdtem el építeni magam.

Egy biztos, Dan Fürst professzor szavai igazak és köszönöm, hogy hallhattam. Sose adja fel senki sem! Higgyünk és tegyünk meg mindent magunkért, mert ha mi nem, akkor majd ki fog??

A bejegyzés trackback címe:

https://mesieletmodotvaltok.blog.hu/api/trackback/id/tr5814360451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása